NOVITETI
4 posters
Page 1 of 1
NOVITETI
eee kad se sad nisam slogirao...nova OPEL VECTRA
StoleSS- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 277
Age : 41
Lokacija : Voyka City
Registration date : 2007-05-16
Re: NOVITETI
bolje da naprave novu Omegu, mada ne izgleda loše ova Vektra, s tim da sigurno neće biti toliko radikalna u dizajnu kada počne serijska proizvodnja, malo će oni to klasičnije.
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
po svemu sudeći novi crx, sudeći po dosadašnjem dizajnu, vrlo moguć kao serijski
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
...sudeci po najavama na opelovom sajtu trebala bi da bude bas takva izlazak je predvidjen za 2009 ili kraj 2008
StoleSS- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 277
Age : 41
Lokacija : Voyka City
Registration date : 2007-05-16
Re: NOVITETI
biće takav ali bez tog "lomljenja" prednjih farova,ja bih rekao, videćemo...
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
Sve je to ok. Ali vidite ovog lepotana...
Paleta agregata novog Audija A4 se sastoji od pet agregata u rasponu od 143 do 265 KS. Početak ponude, kada su u pitanju benzinski motori, je 1.8 FSI benzinski motor najveće snage 160 KS i najvećeg obrtnog momenta 250 Nm. Sa ovim motorom A4 ubrza do stotke za 8,6 sekundi, potegne do najveće brzine 225 km/h i ima prosečnu potrošnju 7,7 l/100km. Početak dizel ponude čini 2.0 litreni motor (143 KS, 320 Nm) koji ubrza do stotke za 9,4 s, potegne do 215 km/h, uz prosečnu potrošnju 5,5 l/100 km.
Za sada najsnažniju i najprestižniju verziju novog A4 pokreće 3.2 V6 FSI benzinski motor (265 KS, 330 Nm) koji do stotke ubrza za 6,2 sekundi i potegne do elektronski limitiranih 250 km/h uz prosečnu potrošnju 9,2 l/100km. To će se vrlo brzo promeniti kada Audi lansira i sportske verzije svoje nove ‘četvorke’, modele S4 i RS4. Ljubitelji dizelaša moći će birati između tri turbodizel motora: 2.0 TDI (140 KS), 2.7 TDI V6 (190 KS, 400 nm, 7,7 s, 227 km/h) i 3.0 TDI (240 KS, 500 Nm, 6,1 s, 227 km/h). Sva tri dizel motora zadovoljavaju Euro 5 normu.
[Inace cena ce mu biti od 30 i neku hiljadu evra...
Mada 2.0 TDI,sa ful opremom ce se kretati oko 45-50 hiljada eura.
Mnogo,ali auto je...
Paleta agregata novog Audija A4 se sastoji od pet agregata u rasponu od 143 do 265 KS. Početak ponude, kada su u pitanju benzinski motori, je 1.8 FSI benzinski motor najveće snage 160 KS i najvećeg obrtnog momenta 250 Nm. Sa ovim motorom A4 ubrza do stotke za 8,6 sekundi, potegne do najveće brzine 225 km/h i ima prosečnu potrošnju 7,7 l/100km. Početak dizel ponude čini 2.0 litreni motor (143 KS, 320 Nm) koji ubrza do stotke za 9,4 s, potegne do 215 km/h, uz prosečnu potrošnju 5,5 l/100 km.
Za sada najsnažniju i najprestižniju verziju novog A4 pokreće 3.2 V6 FSI benzinski motor (265 KS, 330 Nm) koji do stotke ubrza za 6,2 sekundi i potegne do elektronski limitiranih 250 km/h uz prosečnu potrošnju 9,2 l/100km. To će se vrlo brzo promeniti kada Audi lansira i sportske verzije svoje nove ‘četvorke’, modele S4 i RS4. Ljubitelji dizelaša moći će birati između tri turbodizel motora: 2.0 TDI (140 KS), 2.7 TDI V6 (190 KS, 400 nm, 7,7 s, 227 km/h) i 3.0 TDI (240 KS, 500 Nm, 6,1 s, 227 km/h). Sva tri dizel motora zadovoljavaju Euro 5 normu.
[Inace cena ce mu biti od 30 i neku hiljadu evra...
Mada 2.0 TDI,sa ful opremom ce se kretati oko 45-50 hiljada eura.
Mnogo,ali auto je...
Mitrucin mali- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 381
Age : 39
Lokacija : Voyka city
Registration date : 2007-05-15
Re: NOVITETI
čekajte sad jesu li oni tu promenili išta u odnosu na stari ili ga samo zovu novim, snorili su sa tim istim izgledom, ne znaš koji je novi a koji stari!?
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
micubiši lanser evolucija 10
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
k'o figijev, samo malo drug'čiji!! Nema tribale!
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
BMW X6
Sigurno ste vec videli na tv-u ovi ludaci iz BMW-a izbacili X6
StoleSS- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 277
Age : 41
Lokacija : Voyka City
Registration date : 2007-05-16
Re: NOVITETI
Rekao bih da je Kajen završio svoju vladavinu!
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
Veliko je pitanje...DA LI SU OVI LJUDI IZ BWM-A NORMALNI??????
ja stvarno nemam reci za ovo...
ja stvarno nemam reci za ovo...
StoleSS- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 277
Age : 41
Lokacija : Voyka City
Registration date : 2007-05-16
Re: NOVITETI
Stole,Stole...A zashto tako prichash za voljeni nam BMW?
No,trzishte diktira klase i izgled novih modela. Ni meni se lichno ne svidja taj X6,mada ne sumnjam da je vrlo atraktivan i da mami poglede na ulici.Land Rover je izbacio neshto slichno,neshto tipa baby Freelander...Zaboravih mu ime,ali isti je fazon...
A taj BMW ispod mi deluje kao direktan odgovor na Aston Martin-ov Rapid.
Sad je izgleda fora super sportski auto sa chetvoro vrata.Neka ih,sad namerno necemo da kupimo!
No,trzishte diktira klase i izgled novih modela. Ni meni se lichno ne svidja taj X6,mada ne sumnjam da je vrlo atraktivan i da mami poglede na ulici.Land Rover je izbacio neshto slichno,neshto tipa baby Freelander...Zaboravih mu ime,ali isti je fazon...
A taj BMW ispod mi deluje kao direktan odgovor na Aston Martin-ov Rapid.
Sad je izgleda fora super sportski auto sa chetvoro vrata.Neka ih,sad namerno necemo da kupimo!
Mitrucin mali- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 381
Age : 39
Lokacija : Voyka city
Registration date : 2007-05-15
Re: NOVITETI
Tata Nano! Najjeftiniji automobil na svetu! 1700 evra
Indijska kompanija Tata Motors je i zvanično na 9. salonu automobila u Nju Delhiju (9th New Delhi Auto Expo) promovisala svoj novi model Nano, dugoočekivani ultrajeftini automobil o kome se dosta pričalo i pisalo poslednjih meseci. Ovaj auto za široke narodne mase u Indiji će naime u osnovnoj verziji koštati samo 2550 američkih dolara, odnosno oko 1740 evra! Naravno, od automobila sa tako niskom cenom ne može se očekivati mnogo, tako da ga tržišta poput SAD-a ili Zapadne Evrope neće videti, već će biti na raspolaganju kupcima u Africi, Latinskoj Americi, azijskim zemljama, a možda i na istoku Evrope. Tata Nano je inače dugačak samo 310 cm, širok 150 cm, a visok 160 cm. U Nano je ugrađen maleni (623 kubika) dvocilindrični aluminijumski benzinac sa 33KS (smešten pozadi), koji pokreće zadnje točkove (veličine samo 12 inča!). Nano postiže maksimalnu brzinu od 60 milja na sat (96 km/h), a potrošnja je manja od 5 litara na 100 km (u planu je i dizel verzija). Tata Motors će Nano nuditi u dva paketa opreme; standardnom i luksuznom (sa brojnim dodacima i velikim izborom boja). Standardni paket znači da auto nema ni audio uređaj, ni električne podizače stakala, ni centralnu bravu, ni servo, ni klimu, mada će neki od ovih elemenata opreme biti dostupni u tzv. luksuznoj verziji, koja će dobiti i svetla za maglu i branike u boji karoserije. Ovde i napomena da će na pomenutu cenu od 2550 dolara, kupac u Indiji morati da doda i 12,5% za troškove poreza. Inače, za dizajn ovog automobila bio je zadužen italijanski Institute of Development in Automotive Engineering, a rezultat je maleni gradski monovolumen sa 4 vrata, kratkim prepustima karoserije, dovoljno mesta za komforan smeštaj za četiri putnika (sa dovoljno mesta za noge i glave istih), visokom pozicijom sedenja i koji po tvrdnjama samog proizvođača zadovoljava standarde vezane za bezbednost putnika i zaštitu životne sredine. Tata Motors planira da godišnje proizvede 250-350.000 primeraka ovog modela, a njegova prodaja u Indiji startuje krajem ove godine (izvoz neće početi pre 2011. godine).
Zverina!
Indijska kompanija Tata Motors je i zvanično na 9. salonu automobila u Nju Delhiju (9th New Delhi Auto Expo) promovisala svoj novi model Nano, dugoočekivani ultrajeftini automobil o kome se dosta pričalo i pisalo poslednjih meseci. Ovaj auto za široke narodne mase u Indiji će naime u osnovnoj verziji koštati samo 2550 američkih dolara, odnosno oko 1740 evra! Naravno, od automobila sa tako niskom cenom ne može se očekivati mnogo, tako da ga tržišta poput SAD-a ili Zapadne Evrope neće videti, već će biti na raspolaganju kupcima u Africi, Latinskoj Americi, azijskim zemljama, a možda i na istoku Evrope. Tata Nano je inače dugačak samo 310 cm, širok 150 cm, a visok 160 cm. U Nano je ugrađen maleni (623 kubika) dvocilindrični aluminijumski benzinac sa 33KS (smešten pozadi), koji pokreće zadnje točkove (veličine samo 12 inča!). Nano postiže maksimalnu brzinu od 60 milja na sat (96 km/h), a potrošnja je manja od 5 litara na 100 km (u planu je i dizel verzija). Tata Motors će Nano nuditi u dva paketa opreme; standardnom i luksuznom (sa brojnim dodacima i velikim izborom boja). Standardni paket znači da auto nema ni audio uređaj, ni električne podizače stakala, ni centralnu bravu, ni servo, ni klimu, mada će neki od ovih elemenata opreme biti dostupni u tzv. luksuznoj verziji, koja će dobiti i svetla za maglu i branike u boji karoserije. Ovde i napomena da će na pomenutu cenu od 2550 dolara, kupac u Indiji morati da doda i 12,5% za troškove poreza. Inače, za dizajn ovog automobila bio je zadužen italijanski Institute of Development in Automotive Engineering, a rezultat je maleni gradski monovolumen sa 4 vrata, kratkim prepustima karoserije, dovoljno mesta za komforan smeštaj za četiri putnika (sa dovoljno mesta za noge i glave istih), visokom pozicijom sedenja i koji po tvrdnjama samog proizvođača zadovoljava standarde vezane za bezbednost putnika i zaštitu životne sredine. Tata Motors planira da godišnje proizvede 250-350.000 primeraka ovog modela, a njegova prodaja u Indiji startuje krajem ove godine (izvoz neće početi pre 2011. godine).
Zverina!
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
Novi model Honde Accord 2008. za Evropu i Japan, pojavio se u turing verziji.
Novi model Honde Accord 2008. za američko tržište ( sedan i kupe verzija)
Novi model Honde Accord 2008. za američko tržište ( sedan i kupe verzija)
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
moguć izgled nove Mercedes e klase koja će po najavama izaći 2009. godine
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
Legendarni Trabant uskoro bi ponovo mogao da se nađe na ulicama širom sveta zahvaljujući planovima za njegov redizajn koje je predstavila nemačka kompanija "Herpa".
Re: NOVITETI
braste ovo bi vozio,samo da nije od plastike!!
StoleSS- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 277
Age : 41
Lokacija : Voyka City
Registration date : 2007-05-16
Re: NOVITETI
kao što rekoh, insignija nije onako radikalna kao što je najavljeno na slici gore...konkretno, farovi su ipak kultivisani onako da se dopadnu klasičnom kupcu opela...
I nešto mi nije jasno, ukinuli su omegu, sad ukidaju i vektru (nema najava da će ona biti neka druga klasa), pa se pitam da li taj opel hoće da se samouništi ili šta...? Ajde još neka ukinu i astru i korsu i onda će baš privući svoje kupce.. odlični su..
I nešto mi nije jasno, ukinuli su omegu, sad ukidaju i vektru (nema najava da će ona biti neka druga klasa), pa se pitam da li taj opel hoće da se samouništi ili šta...? Ajde još neka ukinu i astru i korsu i onda će baš privući svoje kupce.. odlični su..
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: NOVITETI
Rajiv Bajaj, generalni direktor Bajaj Auta i Carlos Ghosn, predsednik i izvršni direktor Renault-a kao i predsednik i izvršni direktor Nissan-a, 12. maja objavili su da će pokrenuti zajedničku kompaniju kako bi proizveli automobil kodnog naziva ULC, čija će najniža veleprodajna cena iznositi 2500 dolara. Pedeset posto nove zajedničke kompanije biće u vlasništvu Bajaj Auta, 25% u vlasništvu Renault-a i 25% u vlasništvu Nissan-a.
Namenjen rastućem indijskom tržištu novih automobila, ULC će se proizvoditi u novoj fabrici koja će biti sagrađena u indijskom gradu Chakanu (država Maharaštra). Početni proizvodni kapacitet će biti 400 000 jedinica godišnje. Početak prodaje u Indiji, kao primarnom tržištu, je planiran za početak 2011., a postoji mogućnost širenja na druga rastuća svetska tržišta.
Projekat se već nalazi u fazi zajedničkog razvoja proizvoda i trebao bi ostati u okvirima ciljanog radnog učinka i troškova.
Indijska kompanija Tata Motors na 9. salonu automobila u Nju Delhiju zvanično je promovisala svoj ultrajeftini model nazvan Nano.
Namenjen rastućem indijskom tržištu novih automobila, ULC će se proizvoditi u novoj fabrici koja će biti sagrađena u indijskom gradu Chakanu (država Maharaštra). Početni proizvodni kapacitet će biti 400 000 jedinica godišnje. Početak prodaje u Indiji, kao primarnom tržištu, je planiran za početak 2011., a postoji mogućnost širenja na druga rastuća svetska tržišta.
Projekat se već nalazi u fazi zajedničkog razvoja proizvoda i trebao bi ostati u okvirima ciljanog radnog učinka i troškova.
Indijska kompanija Tata Motors na 9. salonu automobila u Nju Delhiju zvanično je promovisala svoj ultrajeftini model nazvan Nano.
Re: NOVITETI
23. jun 2008.
Honda FCX Clarity postaje stvarnost
Kompanija Honda zvanično je započela serijsku proizvodnju modela FCX Clarity, vozila na vodonični pogon sa nultom emisijom štetnih sastojaka.
Model FCX Clarity, iz čijeg izduva se ispušta isključivo čista voda, predstavljen je na proslavi povodom silaska prvog primerka sa trake u Hondinom Centru za nove modele automobila u Točigi.
Novim automobilima sa gorivim ćelijama posvećena je montažna linija uspostavljena unutar Hondinog Centra za nove modele automobila u kojem već funkcionišu različiti procesi jedinstveni za vozila sa gorivim ćelijama kao što je ugradnja baterija gorivnih ćelija i rezervoara za čisti vodonik. Honda Engineering Co. Ltd, proizvodi baterije gorivih ćelija, takođe u Točigiju.
U postupak proizvodnje gorivih ćelija uvedena je ekskluzivno projektovana automatizovana oprema koja osigurava najviši nivo kvaliteta uz maksimalnu preciznost što omogućava masovnu proizvodnju samih ćelija jer je za montažu jedne baterije gorivih ćelija neophodno i više stotina pojedinačnih ćelija.
Prve prodaje modela FCX Clarity planirane su u julu u SAD-u a na jesen i u Japanu.
Honda FCX Clarity postaje stvarnost
Kompanija Honda zvanično je započela serijsku proizvodnju modela FCX Clarity, vozila na vodonični pogon sa nultom emisijom štetnih sastojaka.
Model FCX Clarity, iz čijeg izduva se ispušta isključivo čista voda, predstavljen je na proslavi povodom silaska prvog primerka sa trake u Hondinom Centru za nove modele automobila u Točigi.
Novim automobilima sa gorivim ćelijama posvećena je montažna linija uspostavljena unutar Hondinog Centra za nove modele automobila u kojem već funkcionišu različiti procesi jedinstveni za vozila sa gorivim ćelijama kao što je ugradnja baterija gorivnih ćelija i rezervoara za čisti vodonik. Honda Engineering Co. Ltd, proizvodi baterije gorivih ćelija, takođe u Točigiju.
U postupak proizvodnje gorivih ćelija uvedena je ekskluzivno projektovana automatizovana oprema koja osigurava najviši nivo kvaliteta uz maksimalnu preciznost što omogućava masovnu proizvodnju samih ćelija jer je za montažu jedne baterije gorivih ćelija neophodno i više stotina pojedinačnih ćelija.
Prve prodaje modela FCX Clarity planirane su u julu u SAD-u a na jesen i u Japanu.
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum