auto-moto vesti
3 posters
Page 1 of 1
auto-moto vesti
Beograd -- Italijanski Fijat je zainteresovan za preuzimanje kragujevačke fabrike automobila Zastava, potvrdio je ministar ekonomije Mlađan Dinkić.
(FoNet)
Delegacija Fijata, koja je zainteresovana za preuzimanje kragujevačke "Zastave", sutra stiže u Srbiju, najavio je danas Dinkić i obelodanio da je nemački "Folksvagen" zainteresovan da izgradi novu fabriku automobila u Srbiji.
Dinkić je, na konferenciji za novinare u Vladi Srbije, rekao da uskoro treba da bude raspisan tender za privatizaciju kragujevačke zastave automobila ali se traži način da i Fijat i "Folksvagen" istovremeno rade na podizanju kapaciteta za proizvodnju automobila u Srbiji.
On je napomenuo da je od trenutka kada je država najavila da će svakom investitoru koji zaposli najmanje 1.000 ljudi i uloži minimum 200 miliona evra, pokriti 25 odsto troškova, porastao interes za ulaganje u Srbiju.
Dinkić je rekao da je namera i jednog i drugog proizvođača da veliki deo proizvodnje automobila izvozi iz Srbije jer ovde ima nisku stopu poreza na profit, kvalitetnu i jeftinu radnu snagu i najavio da će sledeće godine carinska stopa na uvoz automobila biti upola manje nego sada.
On je podsetio da država svake godine kragujevačkoj "Zastavi" izdvaja subvencije u iznosu od oko 15 miliona evra a njenom uspešnom privatizacijom budžet bi bio oslobođen plaćanja te stavke.
(FoNet)
Delegacija Fijata, koja je zainteresovana za preuzimanje kragujevačke "Zastave", sutra stiže u Srbiju, najavio je danas Dinkić i obelodanio da je nemački "Folksvagen" zainteresovan da izgradi novu fabriku automobila u Srbiji.
Dinkić je, na konferenciji za novinare u Vladi Srbije, rekao da uskoro treba da bude raspisan tender za privatizaciju kragujevačke zastave automobila ali se traži način da i Fijat i "Folksvagen" istovremeno rade na podizanju kapaciteta za proizvodnju automobila u Srbiji.
On je napomenuo da je od trenutka kada je država najavila da će svakom investitoru koji zaposli najmanje 1.000 ljudi i uloži minimum 200 miliona evra, pokriti 25 odsto troškova, porastao interes za ulaganje u Srbiju.
Dinkić je rekao da je namera i jednog i drugog proizvođača da veliki deo proizvodnje automobila izvozi iz Srbije jer ovde ima nisku stopu poreza na profit, kvalitetnu i jeftinu radnu snagu i najavio da će sledeće godine carinska stopa na uvoz automobila biti upola manje nego sada.
On je podsetio da država svake godine kragujevačkoj "Zastavi" izdvaja subvencije u iznosu od oko 15 miliona evra a njenom uspešnom privatizacijom budžet bi bio oslobođen plaćanja te stavke.
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: auto-moto vesti
Predstavnici italijanskog Fijata sutra dolaze u Srbiju kako bi sa predstavnicima srpskih vlasti potpisali memorandum o saradnji.
Taj dokument predviđa da Fijat uloži u Zastavu oko 300 miliona evra, a prema najavama, ta suma trebalo bi da bude znatno veća.
Punih 55 godina, nakon što se tadašnji predsednik italijaske kompanije Fijat Đovani Anjeli boravio na ovim prostorima i sastao sa Titom, istorija se ponavlja.
Sadašnji predsednik te kompanije Serđo Markione predvodiće delegaciju koja u sredu dolazi u Srbiju da sa predstavnicima vlasti u Srbiji potpisala memorandum o saradnji.
Taj memorandum podrazumeva strateško parterstvo "Fijata" i kragujevačke “Zastave”.
Ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić kaže da je dolazak Fijata prva konkretna posledica najavljenog potpisivanja sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju. On je ugovor sa Fijatom nazvao - sporazumom decenije za čitav metalski kompleks.
“Mi razmišljamo o modelu, zajedničkom ulaganju sa Fijatom, gde bi država zadržala manjinsko učešće u Zastavi sa mogućnošću da ga proda ako želi za pet godina i time postigne jednu mnogo veću cenu jer će ovo biti jedna sasvim nova farbrika. Pregovara se o mnogo većim investicvijama od 300 miliona evra koliko je prvobitno bilo planiramno od strane Fijata”, naveo je Dinkić.
---------------------------------------------------------------------
Ono što je takođe rečeno je to da će ta proizvodnja biti, logično, usmerena ka tržištu EU, proizvodiće se preko 100000 najsavrmenijih automobila godišnje (naspram dosadašnjih nekoliko hiljada, zastarelih modela subvencionisanih od strane države) a "Fijat" je najavio da mu nisu potrebne carinske zaštite kakvu je Zastava uživala do sada, jer je to kompanija koja je navikla na tržišnu konkurenciju i koja se bori kvalitetom a i samo naše tržište im nije atraktivno jer je malo, tako da će dosadašnje carinske stope na uvoz ostalih marki biti smanjene dva puta (sa sadašnjih 20 %)
Taj dokument predviđa da Fijat uloži u Zastavu oko 300 miliona evra, a prema najavama, ta suma trebalo bi da bude znatno veća.
Punih 55 godina, nakon što se tadašnji predsednik italijaske kompanije Fijat Đovani Anjeli boravio na ovim prostorima i sastao sa Titom, istorija se ponavlja.
Sadašnji predsednik te kompanije Serđo Markione predvodiće delegaciju koja u sredu dolazi u Srbiju da sa predstavnicima vlasti u Srbiji potpisala memorandum o saradnji.
Taj memorandum podrazumeva strateško parterstvo "Fijata" i kragujevačke “Zastave”.
Ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić kaže da je dolazak Fijata prva konkretna posledica najavljenog potpisivanja sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju. On je ugovor sa Fijatom nazvao - sporazumom decenije za čitav metalski kompleks.
“Mi razmišljamo o modelu, zajedničkom ulaganju sa Fijatom, gde bi država zadržala manjinsko učešće u Zastavi sa mogućnošću da ga proda ako želi za pet godina i time postigne jednu mnogo veću cenu jer će ovo biti jedna sasvim nova farbrika. Pregovara se o mnogo većim investicvijama od 300 miliona evra koliko je prvobitno bilo planiramno od strane Fijata”, naveo je Dinkić.
---------------------------------------------------------------------
Ono što je takođe rečeno je to da će ta proizvodnja biti, logično, usmerena ka tržištu EU, proizvodiće se preko 100000 najsavrmenijih automobila godišnje (naspram dosadašnjih nekoliko hiljada, zastarelih modela subvencionisanih od strane države) a "Fijat" je najavio da mu nisu potrebne carinske zaštite kakvu je Zastava uživala do sada, jer je to kompanija koja je navikla na tržišnu konkurenciju i koja se bori kvalitetom a i samo naše tržište im nije atraktivno jer je malo, tako da će dosadašnje carinske stope na uvoz ostalih marki biti smanjene dva puta (sa sadašnjih 20 %)
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: auto-moto vesti
Ja mislim da su potpisali ugovor nisam siguran
Nikola6- Ugledna Forumska Persona
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 352
Registration date : 2007-08-20
Re: auto-moto vesti
valjano zboriš Vukadine!
Top- Urednik i ugledni forumaš
- ÁđîĽ ďîđóęŕ : 442
Age : 38
Lokacija : VOJKA TAUN
Registration date : 2007-05-17
Re: auto-moto vesti
Restilizovana oznaka je i dalje u vidu tradicionalnog Opelovog znamenja sa munjom, sada sa glazurom od poliranog metala i imenom, što je svakako deo Opelovog nastojanja da se približi premium segmentu.
Uprkos želji Opela da poboljša reputaciju i tržišni nastup kompanije, nasleđe starog znaka igra važnu ulogu. Iako će novi logo biti redizajniran, on neće mnogo odudarati od starog znaka.
Originalni logo kompanije, cepelin, bio je simbol tehnološkog napretka. Naredni znak sadržao je i krug koji je predstavljao pokretljivost koju je pružao točak. Munja koja trenutno krasi prednju masku Opelovih automobila prvi put predstavljena je 1963. godine.
Novi logo pojaviće se na novoj Insigniji sledećeg meseca u Londonu.
Similar topics
» Zanimljivosti AUTO-MOTO
» IT Vesti
» Auto radari...
» Moto skup, likovna kolonija i rok svirka u Vojki!
» Takav si kakav auto vozis!!!!!
» IT Vesti
» Auto radari...
» Moto skup, likovna kolonija i rok svirka u Vojki!
» Takav si kakav auto vozis!!!!!
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum